ייעוץ שיווקי לחברות ולעסקים

למה צריך לנהל את השיווק בעסק?

כי צריך לנהל את זה. שיווק של עסק הוא לא משהו שמטפלים בו על הדרך, כי אז התוצאות הן בהתאם.

ניהול ותכנון נכון של שיווק מייצרים לעסק קודם כל תשתית חזקה של נכסים דיגיטליים (אתר, רשתות חברתיות, פרסום נכון בגוגל ועוד) שבסופו של דבר הופכים למנוע לידים לעסק.

לצד הנכסים הדיגיטליים צריך לבנות תכנית שיווקית שתתמוך ביעדי ההכנסות, שתיתן התייחסות לעונתיות ולסביבת התחרות ותעשה חשיבה של בידול ופיתוח עסקי.

תמיכה שוטפת במערך המכירות להגעה ליעדים, בניית מחירון וחבילות מבצעים, בניית תהליכי מכירה Sale Cycle וחוויית המכירה ללקוח Pre Sale ו- Post Sale, בניית מעטפת הכלים לאנשי המכירות החל ממצגת ללקוח חומרים שיווקיים למכירה פרונטלית ועד תסריטי שיחה וחומרים שיווקיים במייל למכירה טלפונית ועוד.

ניהול ויישום האסטרטגיה בזירות פרסום שונות, החל מניהול וטיפול בנכסים הדיגיטליים, אתר הבית שעובד בשביל העסק והופך למנוע לידים, פרסום אפקטיבי בגוגל וברשתות החברתיות, ניהול תוכן שיווקי של העסק שתורם למודעות וחשיפה לצד 'בישול' מתעניינים לטווח בינוני וארוך, בנייה או חשיבה על פעילות קד"מ/כנסים שמייצרים חשיפה ולידים ועוד.

תקציר מנהלים, הגדרת מטרות ויעדים, בניית האסטרטגיה השיווקית, רקע כללי, הגדרת קהלי היעד, סביבת התחרות, SWOT – מטריצת חוזקות חולשות איומים והזדמנויות, תכנית הפעולה (טקטיקה), תכנית יעדים שנתית ותכנון תקציב השיווק.

בשיתוף פעולה אסטרטגי נכון 1 ועוד 1 יוצא 3! שיתוף פעולה אסטרטגי הוא מכפיל כוח משמעותי לעסק, מאפשר חשיפה לקהל יעד חדש ורלבנטי, מאפשר לספק ללקוחות הקיימים והחדשים מוצר משלים למה שאנחנו מציעים וזה תמיד WIN עבור העסק, WIN עבור השותף האסטרטגי ו- WIN ללקוחות.

כל קהל יעד דורש התייחסות אינטליגנטית ומדויקת על מנת לקבל תוצאות.

מה שהיה נכון ועבד מצוין במגזר הכללי ידרוש טיפול שונה עבור המגזר הנשי, צעירים, דתי, רוסי או ערבי.

רשת השותפים שלי מתמחה בכל אחד מהמגזרים הללו ועוד.

 גרעין הלקוחות של העסק הוא קהל היעד שהשקענו בו כבר הכי הרבה כסף וזה הגרעין שנרצה לשמר, למכור לו עוד Up-Sale ולהפוך אותו לשגרירים שלנו. בניית תהליכי שימור וטיפוח נאמנות לקוחות, בניית מועדון לקוחות שמשרת את הצרכים של העסק ולא הופך להיות נטל. בניית תהליכי שירות שמשרתים זירות שיווקיות, בניית כלי שימור לקוח למניעת נטישה ועוד.

העסק שלך צריך תנופה?
יש כמה דרכים להעביר אותו לשלב הבא:

ניהול ממוקד על פי מטרות ותקופת זמן מוגדרים.

יתרונות מודל זה הם טיפול כירורגי, ממוקד מטרה וחד-פעמי.

חסרונו שהוא נוגע רק במטרה שהגדרנו לפרויקט ולא מייצר סינרגיה וחשיבה לטווח בינוני וארוך. התמחור הוא לפי פרויקט.

ניהול חיצוני מלא של השיווק והאסטרטגיה

מודל זה מעניק ניהול שיווקי שוטף מרמת האסטרטגיה ועד רמת הפרקטיקה השיווקית.

המודל מעניק ללקוחותיי ידע מקצועיות וניסיון של סמנכ"ל שיווק, לצד התייעלות משמעותית בהוצאות התפעוליות בתחום זה. התמחור הוא בריטיינר חודשי.

למה שלא נפגש?

שלחו לי הדעה בוואטסאפ

"העבודה מול יפעת עשתה לי שקט. ידעתי שכל הצד השיווקי סגור ומטופל וזה איפשר להתפנות ולהתמקד במקומות אחרים. העבודה המשותפת היתה פורייה עם הבנה ושיתוף של המטרות והיעדים. יפעת מקצועית ורצינית מאוד עם מחויבות לעמידה בלוחות זמנים ותוצאות. לכל ארגון שאין לו פונקציה שיווקית בתוך הבית, אני ממליץ בחום על יפעת".

 

ברק גלר, סמנכ"ל מכירות יוניסל

"כמנכ"ל ובעלים של חברת SECOND, שעוסק בתחום האופנה כבר 20 שנה התחלנו להרגיש את המשבר כבר ב- 2016. הרגשנו תקועים והבנו שהעסק חייב רענון וחשיבה מחדש.

כבר בפגישה הראשונה יפעת הבינה שלצד חנות הדגל המצליחה בדיזנגוף ולעבודה הארצית שלנו עם סיטונאים, אנחנו חייבים את פלטפורמת האונליין.

היא חיברה את רוח המותג ליעדים המסחריים שלנו וניהלה את הפרויקט מאפס למאה. אפיינה את הצרכים, ריכזה הצעות מחיר וספקים, עד להשקת האתר המדהים שלנו.

בדיעבד, אין לנו מושג איפה היינו היום לולא המהלך הזה, שבפועל הגדיל את הפעילות המסחרית שלנו בעשרות אחוזים, לא רק ממכירות ללקוחות חדשים אלא גם בבניית מועדון של אלפי לקוחות חוזרים.

אריק קריספל ועידן שהרבני, בעלים SECOND

Second

..."הייעוץ וההובלה שלך של נושא השיווק האסטרטגי לאגודה, הקפיצה את הארגון בכמה רמות והביאה אותו לשיאים חדשים. היכולות המקצועיות, טכנולוגיות, המסירות והאנרגיה המיוחדת שלך, נסכו בכולם ובצוות הניהול בפרט כוחות מחודשים ומוטיבציה להתמודדות עם האתגרים הרבים העומדים לפתחנו".

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות

..."יפעת למדה להכיר בזמן קצר מאד ארגון מורכב ומסועף, את נקודות החוזק ונקודות החולשה הארגוניות ובנתה תכנית אסטרטגית ברמה גבוהה מאד הכוללת מטרות, יעדים ואבני דרך ברורות ובהירות.

יפעת רתמה בהתלהבות רבה את מנהלי ועובדי הארגון למהלך האסטרטגי והצליחה החדיר בהם תחושת "רעב שיווקי" בלי לאבד את תחושת השליחות הארגונית.

בתוך חודשים ספורים מדבר הארגון שפה חדשה אותה הטמיעה יפעת וקמפיינים חדשים שעלו לאוויר החלו להניב תוצאות.

לסכום, העבודה עם יפעת נוטעת תחושת ביטחון כמי שמבינה את הצורך הארגוני ויודעת להוביל אליו תוך רתימת עובדי הארגון בכלים מקצועיים ואיכותיים."

 

יגאל ווינר, ראש מטה האגודה להתנדבות

או השאירו כאן הודעה ואחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

  • LinkedIn - Black Circle
שלחו לי הדעה בוואטסאפ

כל הזכויות שמורות ליפעת דוד 2018

עיצוב: tamtamdesigns