סיפור לקוח - האגודה להתנדבות

האגודה להתנדבות הנה ארגון המתנדבים הגדול ביותר במדינת ישראל מאז 1971 עם למעלה מ-180,000 בוגרים וכ- 9,000 מתנדבים חדשים מדי שנה שתורמים לחברה 12,000,000 שעות התנדבות בשנה. האגודה ייסדה למעשה את השירות הלאומי בישראל ופרצה את גבולות המתנדבות מהמגזר הדתי לכלל המגזרים ובכך יצרה מענה עבור כל מי שיש לו פטור מהצבא.

מדי שנה כ- 5,500 מתנדבים בשירות הלאומי באגודה יהודים וערבים, דתיים וחילונים, נשים וגברים, נוער בסיכון וצעירים עם מוגבלות לצד עוד כ- 3,500 מתנדבים בפרויקטים שונים של התנדבות, כמו תיכוניסטים, גיל שלישי, בעלי מוגבלויות, צעירים מחו"ל ועוד.

 

האגודה להתנדבות חיפשה מי שיוביל את האסטרטגיה השיווקית ויחבר את התחום הערכי שהם עובדים בו לטקטיקה שיווקית שתיתן מענה לסביבת התחרות העזה שהם מתנהלים בה.

במהלך השנה האחרונה האגודה עברה תהליך מואץ של בניית נוכחות משמעותית במרחב הדיגיטלי, שינוי כל תהליכי העבודה השיווקיים, המכירתיים והשירותיים וחיבור השינויים הללו למערכי השטח.

התהליך כלל בניית התכנית השיווקית למערכי הגיוס השונים, לפי עונתיות וקהלי יעד משתנים.

מהלך הדיגיטל טיפל לא רק בנוכחות הדיגיטלית של האגודה אלא יצר שפה של גיבורות וגיבורי על שיצרה הזדהות מותגית עם האגודה.

לצד כל אלה, הובלתי מהלך תוכן אסטרטגי שיספר את הסיפור של המתנדבים. במהלך הרכבנו פאזל של 10 סיפורים שמספרים את הסיפור מזווית המתנדב

והסיפורים עלו לשידור במסגרת התכנית חי בלילה בערוץ 12, שם נמצא קהל היעד.

בנוסף, כשהגעתי לאגודה לא הייתה פונקציה שיווקית, אבל עם תהליכי העבודה הרבים והמורכבים בנינו אגף שיווק וגיוס שנותן מענה הן למערכי הגיוס השונים והן ברמה המקצועית הנדרשת כיום מאגף שיווק – מוקד, דיגיטל ותוכן.

או השאירו כאן הודעה ואחזור אליכם בהקדם

צרו קשר

  • LinkedIn - Black Circle
שלחו לי הדעה בוואטסאפ

כל הזכויות שמורות ליפעת דוד 2018

עיצוב: tamtamdesigns