top of page

סיפור לקוח - חברת יוניסל

חברת יוניסל הנה חלק מקבוצת קרדן והבעלים של חברת פנגו עם 15 שנות ניסיון בתחום ניהול מועדוני לקוחות.

לחברה כ- 3,000 לקוחות עסקיים ביניהם שופרסל, פוקס, דלתא, תכשיטי רויאלטי ועוד.

כשהגעתי ליוניסל היא הייתה ללא זהות וללא מיקוד אסטרטגי וזה השתקף באתר שכולל ארבעה לוגואים שונים ללא קשר ביניהם.

בתוך מספר חודשים הובלתי תהליך שמיקד את זהות החברה, את האופק העסקי שלה ואת האסטרטגיה השיווקית שלה.

המהלך הביא ליצירת לוגו אחד, עם שורת מיצוב שמובנת כלפי חוץ ולא פחות חשוב, כלפי עובדי החברה פנימה.

הטקטיקה השיווקית המיידית הייתה הקמת אתר חדש ברוח המותג וממצב שבו האתר הישן לא הצליח לייצר לידים, האתר החדש מייצר כ- 15 לידים בממוצע.

חשוב לציין שפעילות החברה היא במגזר העסקי ואיסוף לידים במגזר זה מאתגר משמעותית מהמגזר הכללי.

 

בנוסף, עם תחילת המהלך הייתה ביוניסל מחלקת שיווק של 3 עובדים וכיום ייתרתי צורך זה ואני מנהלת עבורה את כל תחום השיווק והאסטרטגיה מבחוץ.

bottom of page