top of page

האזינו לראיון שלי עם אבי זיתן בפודקאסט השיווק On the Go



מתוך המבוא שכתב אבי זיתן בדף הפייסבוק:


"פרק 264 של "שיווק “On the Go, פודקאסט השיווק של ישראל - הוא מסוג הפרקים שמרגשים אותי במיוחד. פרק שמחבר דמות נשית חזקה, עמותה ללא מטרות רווח, מטרה חברתית חזקה, אג'נדה של Doing Good – ואם תוסיפו לזה את העובדה שמדובר במישהי שהיא, גילוי נאות, גם חברה וגם לקוחה לשעבר – העונג כולו שלי.

אז כאן לידי בתמונה, זוהי יפעת דוד (Yifat David) יפעת והחיוך, היא סמנכ"לית השיווק של קבוצת "עוגן", קבוצה פיננסית חברתית ללא כוונות רווח. אבל רגע – קבוצה פיננסית חברתית – מה זה אומר בכלל? זה אומר, שעוגן מקדמת הזדמנויות משנות חיים עבור אוכלוסיות שסובלות מכשל בשוק, מנגישות לאשראי וממחסור בידע פיננסי. למעשה, "עוגן" יכולה לגעת ולסייע בחזרה למסלול – של כל משקי בית, עסק קטן, או מלכ"ר - שהמערכת הבנקאית מותירה ללא מענה או עם מענה יקר שלא משאיר אופציות אמיתיות. *ואולי נקרא לזה במילים פשוטות יותר: בנק חברתי. תומך, מכוון, עוזר. בלי אותיות קטנות.*

אז מה תגלו יחד איתי בפרק הזה – חוץ מאישה עוצמתית ושיווקניקית ערכית ויוצאת דופן – הנה:

1. מה זה "עוגן": ומה ההשפעה של הגוף הזה על החברה הישראלית, על המערכת הפיננסית ועל א.נשים בכלל? מה הוא עושה? איך הוא תורם - ובמי הוא נוגע?

2. מי זאת יפעת: הדרך המקצועית, השילוב בין "עצמאות" ל-"שכירה" – והדרך במדרגות המקצוע, מקבוצת בזק, דרך ניהול המותג הבינלאומי Wall Street English של קבוצת ההשכלה קידום, שנות העצמאות ועד המינוי המשמעותי לסמנכ"לית השיווק של עוגן?

3. להיות בנק – אבל אחרת: מה זה אומר "גוף אשראי חברתי"? מה עושה גוף כזה ומה הייחוד שלו?

4. מה עושה את "עוגן", לפי יפעת, יוניקורן ישראלי – ואפילו עולמי? מה הצורך המשמעותי שעליו הבנק עונה?

5. איך מספרים סיפור של בנק חברתי - ומה המהלך החשוב שהיא הובילה בקבוצה כדי לספר את הסיפור שלו, תוך הדגשת הערך הייחודי שהוא מעניק ללקוחות?

6. לבנות מותג חברתי שמהווה "שובר שיוויון" משמעותי – ולעשות את זה עם תקציב "חברתי": מהו האתגר, מהם הקשיים ואיך מתגברים?

7. מהו לדעתה האתגר החשוב שאיתו מתמודד הבנק – ומה צריך לעשות כדי להגדיל את האימפקט שלו בשוק הישראלי – לאפשר לו להמשיך לצמוח - ולסייע ליותר ויותר א.נשים?"




פרק 264 בפודקאסט השיווק on the go. ראיון עם אבי זיתן




3 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page